Tjejkväll imorgon

Idag, lördag, ska jag ha tjejkväll här hemma.

Vi blir 9 tjejer som ska äta middag ihop, dricka vin (inget vin för mig däremot som fortfarande ammar) och sen ska det komma en tjej hit och ha smyckeskurs för oss i 3 timmar. Sen blir det nog lite häng här efteråt. :)

Kommer bli så kul!!!

Men jag lär avbrytas mitt i smyckeskursen, för att amma Emilia.
Roger ska ta henne hela kvällen, förutom när hon behöver mat. Då måste jag hoppa in...
Vi har ju inte fått henne att ta nappflaska än... så därför blir det varken vin eller helt barnfritt under kvällen. :)

Men kul kommer det bli ändå!


Kolla in hur hon sover... hon ligger som en liten gammal gubbe. ;)


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0