Singelolycka med bilen

Snacka om att man är helt slutkörd pga den här satans pollen!
Skulle iväg o träna med Hanna igår, hoppar in i bilen o ska backa ut ur garaget...

Först tänker jag att: Fan, vad högt motorn låter, vad har gått sönder nu?
Vänder mig om åt höger för att titta bakåt när jag ska backa..
O så hör jag världens skrapljud....

NEEEEJ!!! Nu fick vi en repa i backspegeln..igen!!! (Hände när vi var i Finland o jag körde in i biljettluckan med backspegeln...hihi..).
Tittar åt vänster....jäkla smart-ass!!! Bildörren är öppen!!

Kör framåt för att komma loss ur väggen, stänger bildörren så den bara är öppen på glänt, och backar ut.
Hoppar ut o tittar på bildörren....åh vilken tur, inga repor...
Tittar på garageporten....hela väggen har hoppat ur, och grannens garageport har flugit upp...oops!!!

Roger är ute o går med Emilia i barnvagnen o ser min lilla olycka....o jag säger att bilen klara sig i alla fall.
Var inte så säker på det säger han.....o tänker stänga igen bildörren....hmmm...går inte så bra!!!

FAN OCKSÅ!!! JÄVLA KLANTARSLE!!!
Förlåt för alla svordomar, men sååå onödigt kostnad pga jag är som en zombie!!!!
Vad skulle jag ut o göra överhuvudtaget när jag är såhär trött, så allting svajar....????

Roger lyckades i alla fall stänga dörren till slut, men vi får se vad som händer..om vi kan fixa det själva eller inte. Gängorna i bildörren har tydligen tryckts inåt på nåt sätt.
O så måste vi ringa hyresvärden om garaget... hela väggen trycktes ut 15-20 centimeter, så både grannens o vår garageport är svåra att stänga igen.

Snyft, vår fina bil, som jag har lyckats göra två skador på hittills....
Fast jag ska vara glad att det hände i garaget o inte ute i trafiken..då kunde det gått illa...


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Oj då! .. tur att du inte skadade dig iallafall.

kram

2008-05-13 @ 18:33:33
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Anonym

nämen fy vad tråkigt! aldrig kul när sånna saker händer! söt liten tjej du har :)

2008-05-13 @ 21:40:51
URL: http://daniela2008.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0