Premiär i matstolen

Okej, det här är andra sittningen, men nästan premiär-sittning. ;)


Hmmm...vilken ska jag leka med??


Vad sa du...vilken tyckte du???


Jag tar självklart min favorit - prassel-blomman....


Inte blomman?? Vad snackar du om??
Den nya bitringen???
Nä tack, inga förnyelser för mig......

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

härligt! hon ser ju riktigt nöjd ut!

2008-05-24 @ 10:02:04
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Hanna

Nä, vad duktig hon är lilla gumsan!!! Så gullig! Hon börjar bli en stor tjej.



Puss på dig emilia!!!

2008-05-24 @ 21:57:04
Postat av: Carro

Hon är ju bara en sån söt liten gullunge!!!! En riktigt duktig tjej!! Fina saker du köpt.



Många pussar o kramar till lilla Emilia från en stolt moster :)

2008-05-27 @ 20:30:13

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0