Osminkad

Pga pollenallergin måste jag gå osminkad.

Kan ni förstå vad jobbigt det är?? O ovant??

Jag som alltid, alltid, alltid har mascara!!
Ibland kajal!!!
O alltid rouge!!

Ögonbryns-penna kan jag däremot fortfarande ha. :)

Men eftersom jag smetar ut allt när det kliar i ögonen, o det rinner i ögonen, så är det bara onödigt att sminka sig just nu.
Så jag får lika bra låta bli nu under ca en månad till.

Har redan klarat en vecka, så borde väl klara ett litet tag till.... buuuuhuuuuu....snyft, stackars mig!! hihi... ;)

Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

Nä, det är aldrig kul med pollen. Stackars dig! :-)Snart är det ombytta roller, då sitter jag o snörvlar när gräspollen kommer igång. Usch!

2008-05-15 @ 12:52:19

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0