Fredagsmys

Idag vakna Emilia 0630 så det var bara att gå upp.
Än en gång hade blöjan läckt...  måste köpa en storlek större o se om det blir bättre.

Klockan 11 hade jag redan hunnit vara iväg på gymet o tränat armar. Ska dit på söndag också för att träna ben och mage. Då har jag gått igenom alla kroppsdelar för den här veckan. :) Känner mig så duktig så...
O så körde vi en storstädning här hemma... så nu har vi jättefint hemma... än en gång..duktiga oss! hihi

På eftermiddan ringde Jonas (kompis från Helsingborg) och sa att han och hans fru Kristina kommer förbi om någon timme. De var på en liten minisemester i Stockholm några dagar o passar på att träffa alla de känner här.
Var jättekul att träffa dem, bjöd på lite fika.

Sen får Roger ett samtal, då är hans kompis som har flyttat till Irland, här i Sverige.
Många överraskningar den här dan. Först min kompis o sen hans. :-)
Så de bestämmer sig för att ha en tv-spelskväll, fyra grabbar.
Så jag sa att de får jättegärna åka nån annanstans, så jag åtminstone kan titta på tv. Vi har ju bara en tv här.... o spelar de tv-spel här hos oss, så kan inte jag göra så mycket...

Så nu ligger jag i ena soffan o äter godis o dricker cola...o tittar på några avsnitt ur sex and the city-boxen.
O i andra soffan ligger Emilia o gruffar o puffar i sömnen...

Men nu behöver jag en liten paus för att få blogga lite ;)

Kommentarer till mig
Postat av: tess

Jaa de är han allt han få försig att göra knasiga saker i bland. =)

2008-05-02 @ 23:41:20
URL: http://cutetess.blogg.se/
Postat av: Therece

Men gud vad hemskt med en läckande blöja. fy.

2008-05-03 @ 00:22:18
Postat av: Tess

åh, älskar sex and the city! =)

2008-05-03 @ 01:06:36
URL: http://leonitanova.blogg.se/
Postat av: Therese *Mamma till Melwin*

Mysigt med fredags mys. De kan behövs ibland.. =)

2008-05-03 @ 09:01:24
URL: http://melwinsmamma.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0