Föräldragruppen

Vaknade i morse kl.7 o reste mig för att titta om Emilia levde... hon brukar vakna runt 5 på morgon, o då brukar jag lyfta över henne till vår säng o amma henne..o sen får hon ligga kvar.

Där låg hon så snällt, i spjälsängen, sög på sina händer o tittade upp i taket. Inte ett pip!
Så jag lyfte upp henne, och gav henne mat i vår säng. Sen gick vi upp o hon lekte lite i babygymet medans jag gjorde mig i ordning.

Skulle på föräldragruppen kl.1030 idag, så jag gick hemifrån vid 10 för att hinna dit i tid.
Hade pratat med Olivia på fredagen o hört efter om hon skulle dit idag med sin son Neo. Det skulle hon.

Men när jag kom dit, så var det inte en kotte där... Hade tänkt vara där först, och sen gå till öppna förskolan med Olivia o våra barn. Men så blev det inte....
Pratade med Eva (barnmorskan) en liten stund om hur det går med Emilia o hennes sovtider...o Emilia är ju rena drömmen med det, hon är superlugn o jätteglad för det mesta o pratar som bara den. Älskar henne så mycket!!!


Ute på altanen hos storasyrran, i helgen

Ringde Hanna o hörde om hon var hemma, o hon skulle inte börja jobba förräns vid halv 2, så jag gick över dit.
Prata om ditten o datten.... o sen när hon gick till jobbet, gick jag ner till Centrum o tittade lite i affärer...
Köpte två underbyxor till Emilia o näsdukar till mig pga pollen-näsa... :)

La även undan ett par skor, som jag hittade, måste fundera på om jag ska ha dom eller inte. Riktigt snygga var dom!
Men hur mycket kommer jag använda dem nu???



Kommentarer till mig
Postat av: Betty

Va gott att du har en unge som sover bra!

Det har INTE jag ;)



Ha det gott / Betty

2008-05-13 @ 20:13:22
URL: http://frubettys.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0