Vinn en skinnjacka

Hej.

Idag har jag varit inne på Kenzas blogg och tävlat om en skinnjacka.
Gå in där ni också.
Jag är dubbelt så gammal än vad bloggaren är, men ändå är bloggen jätteintressant o kul att läsa.
Där ser man - åldern har absolut ingen betydelse. Så jag är säkert ung i sinnet än.. ;-)

Såna här fina jackor kan man vinna:

image95image96

Jag behöver ju lite uppiffning efter min förlossning och få muntras upp lite efter begravningen.
Så nu håller jag tummarna på att jag vinner den bruna jackan. hoppas, hoppas, hoppas....
Måste ju vinna nån gång i mitt liv tycker jag... ;-)

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

hihi, jag brukar oxå läsa kenzas blogg fast jag oxå e betydligt äldre :P
hoppas att du vinner jackan! & att allt e bra med dig o lillan!
kramizar!

2008-03-25 @ 14:03:08
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Sofie

Okej då.. du kan vinna den bruna, och jag den svarta ;)

2008-03-25 @ 22:05:49
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0