Min helg

I söndags var vi så duktiga så vi var iväg och storhandlade.
Man spar så mycket pengar på att göra så, annars har vi gått så gott som varje dag och handlat mat o annat smått o gott.
Onödiga pengar... men nu var vi ekonomiska. :-)

Kollade på melodifestivalen i lördags med Roger, Tomas och Catrin.
Inga av de jag höll på gick vidare.

Sibel - Etype..... jag höll på E-type och The Poodles. Men inte gick de vidare inte.
Ola - Caracola... höll på de tre tjejerna...men än en gång fel.
Nordman - Carola & Andreas.... höll på Carola & Andreas, men snyft inte rätt val här heller.
Therese mot Suzzie Tapper.... Therese är min favorit. Vi ringde tom och röstade på henne. Men inte hjälpte det inte!!!

Sen var det Sibel mot Ola och jag höll på Ola nu istället...NEEEEJ!!! Fel igen!
Slutligen Suzzie mot Nordman....va??? Kors i taket... Nordman som jag höll på nu gick vidare till Globen.

Alla vi 4 som tittade har totalt olika musiksmak... men ändå höll vi med om vilka vi tyckte skulle gå vidare....
Hur kan svenska folket tycka så grymt o galet annorlunda mot vad vi fyra gjorde???
Fusk, fusk, fusk....
Fast sen pratade jag med lillasyrran och tydligen gick alla de hon tyckte vidare...jaha, så var det med det.... vi är annorlunda övriga sverige.....vi är utbölingarna...haha... :-)

Spelade på hästarna också.... gick inte så bra den här helgen som de 2 förra helgerna, då vi åtminstone fick 5 rätt.
I lördags lyckades vi bara pricka in 2 rätt!!!!! Skandal!!! När blir det 7 rätt och miljonvinsten????

Vad gjorde jag i fredags?? O på lördag dag??? Minns inte ens.... börjar verkligen bli senil...haha

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0