Hjärnsläpp

Har hjärnsläpp....blogg-torka....vad ska jag skriva?
Trots att jag är dålig på att uppdatera här varje dag så har jag ändå torka. Schkumt!
Kanske för att det inte hänt så mycket idag. :-)

Min lilla älskling är fortfarande sjuk. Stackarn, fast hon har ingen feber i alla fall..har 37,7 och det ska vara normalt. Tycker inte om att ta tempen på henne, man ska ju stoppa in den i rumpan. Visserligen säger hon inte ett pip när man tar tempen på henne, men jag tycker det känns obehagligt ändå. Skulle inte vilja att någon satte en termometer i min rumpa.....

Har gett henne näsdroppar idag och så sov hon jättebra inatt. Skönt för henne och för oss.
Hon hatar verkligen näsdropparna, skriker som en gris när man droppar i näsan på henne.
Får jag säga det igen??? Stackarn!!! :-)
Men det är ju synd om henne ju..... när man hör hur mycket slem hon har i hals och näsa.

Vi har varit ute o promenerat idag, så hon får lite frisk luft, och så slank vi in i affären också och köpte middag till ikväll.
Blir nåt så spännande som spaghetti o köttförssås. hihi.

O tidigare idag har jag tittat på 2 avsnitt av "days of our lives". haha... följer det nästan varje dag.
Men idag blev det morgon-reprisen och dagens avsnitt på eftermiddan.
Tycker det är så komiskt med serien att de aldrig kommer nånstans...nu handlar det om sen många månader tillbaka att få fast mördaren Marlena. Kyrkogården var stället de befann sig på...jag vet inte hur många veckor....eller månader..
Sen är det så kul med kniven som är Marlenas mordvapen, den har nästan fått en huvudroll i serien. Den zoomas in hela tiden och är med i alla avsnitt med mördaren. hihi...o så pratar de högt för sig själva hela tiden.
Visst det händer väl att jag också gör det, men inte som dom....för en hel dialog med sig själva...

O vet ni om att det finns till och med en hemsida för serien... www.days.nu
Om ni är inbitna fans och känner att ni bara måste in och läsa.... ;-)
Visste ni att serien har sänts i USA sen 1965. Den är 12 år äldre än vad jag är!!!!!!!!  
O så ligger vi i Sverige 4 år efter USA med sändningarna. Vad kan ha hänt i avsnitten där borta....kanske de fortfarande är på kyrkogården och letar efter mördaren..tihi..

Jaha, vad ska man hitta på nu då??
Emilia sover...kanske ska städa lite här hemma. Behövs plocka undan lite smått....
Ja, jippie, det kan jag göra... :-)

Kramar från en uttråkad (i alla fall idag).

Kommentarer till mig
Postat av: JB

Hej!

Svara på dagens fråga på

http://vastertorp.blogg.se/1204707550_dagens_frga.html

Tack för din medverkan & Ha en bra dag!

Mvh

JB

2008-03-05 @ 15:16:24
URL: http://vastertorp.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0