GLAD PÅSK!!!

Hoppas ni alla får en glad påsk.
Kommer inte vara inne på bloggen försän nästa vecka. Ska åka bort, jag och Emilia...o hela min familj (mamma, pappa, 3 syrrorna och 2 syskonbarn).

Det är däremot ingen nöjes-resa över påsken.
Eftersom vi ska till Finland och gå på farmors begravning (som är på lördag) som tyvärr gick bort för ca 2 veckor sen.
Har packat klart precis nu, o ska iväg o tvätta bilen, få i mig lite lunch o sen åker vi till finlands-båten.
Helt galet mycket packning blev det. För bara 4 dagar!!!!!!!!!! Kommer hem på måndag igen.

Åker hemifrån 2 timmar innan båten går eftersom trafiken lär vara helt galen. Halvdagar, folk slutar tidigare, många åker iväg för påsken och så bygger de om. Lika bra att vara ute i god tid så man inte missar båten.


Kram kram från mig.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0