Tråååååååkigt väder!!!

Sista veckan som Roger har semester, har haft det sen i torsdags den 19 juni, dagen före midsommar....

Sen jobbar han i 1 vecka o så har han 4 semester-veckor igen..
Eller jag har tagit 3 av de semester-veckorna från mitt jobb, och då har han tagit pappa-ledigt.

Vad hittar man på nu sista veckan innan han börjar jobba???
Åka till Öland o tälta?
Åka till Parken Zoo i Eskilstuna??
Åka ut i Stockholms skärgård för en dag?
Eller något annat??


Butterkaka..hihi...

Svårt att bestämma sig....
O idag är det pissväder.... hoppas det blir fint resten av veckan...

11-20 juli har vi planerat husbils-semester. Jag, Roger, Emilia, syrran Hanna och Tomas (Rogers kompis).
Då åker vi söderut....åker dit husbilen tar oss. ;)
Skåne, Österlen, Skanör-Falsterbo, Halmstad, Göteborg, Öland.... ja dit det bär av...
Åtminstone söderut...så långt har vi bestämt...!

Första husbils-semestern någonsin.... har vi blivit riktiga svenssons nu...hihi


OBS!! Bilden e googlad, såna här bilder kommer komma på oss snart. ;)

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Ser verkligen fram emot att få träffa er!! :)

Söta strumpor hon har på sig på bilden ;)

2008-07-02 @ 10:50:42
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Så där kommer du lola sitta o glo på allt folk på campingen. ;-)

Nyfiken i en strut som du är. :-)

2008-07-02 @ 13:15:23

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0