semester - dag 2

Allt var glömt på morgonen...eller inte glömt, mer förlåtet... :)

Åt frukost o gick till stranden....


O Emilia ville självklart gå i o bada... tihi.


Själv våga jag inte doppa mig försän jag vart riktigt varm, så jag o syrran spelade beach-tennis...
hihi..kolla in stilen på mig (till vänster). haha


Kolla in tuffingen...


När Emilia somnat, Roger o Tomas var o diska så fixade jag o Hanna lite myspys i husbilen (fortfarande ingen elplats).
På diskbänken...


På toaletten..


I köket/vardagsrummet.. :)


Sen var det dags för årets överraskning.. jag, Roger, Emilia o Tomas hade köpt en present (skor) till Hanna... kunde inte låta bli...hihi
Hon hade ju inga flip-flops eller strandtofflor så....

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Men haaaaalllååååå!!!! Du var bara tvungen att sätta ut den där bilden på skorna på bloggen. Herregud!!! Tur att du inte tog dom andra bilderna. :-) Jaja, får väl bjuda på det. ;-) Du kan få låna dom precis när du vill lola. Hahaha

2008-07-24 @ 00:00:15
Postat av: Sofie

Skitsnygga skor ju! hahaha.. :P



Snällt att Hanna låter dig låna dem Carola.. Ser fram emot att se dig i dem ;)

2008-07-26 @ 01:00:21
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Carola svarar Hanna & Sofie

Är lite avis på skorna, så jag kanske åker ner till Öland o köper mig egna... hihi..

Fluff-hanna o fluff-lola...det vore väl nåt ;)

2008-07-27 @ 20:34:03
URL: http://mynameislola.blogg.se/
Postat av: Sofie

Ni hade varit såå söta tillsammans ;)

2008-07-28 @ 10:03:12
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0