Premiär för sittvagnen!!!

Emilia har lärt sig sitta utan stöd... hon sitter inte alltför länge så, men en stund i alla fall. :)
Hon har även börjat ställa sig på alla 4 (på knäna o handflatorna), men så står hon i drygt 2-3 sekunder. Har inte hunnit ta kort på det än... det gjorde hon första gången igår nämligen. :)


Jag är less på vagnen nu, ta bort den innan jag äter upp den.

Har haft den här bilden tidigare, eller hur?? Kom på det nu,..men skit samma. :)

Titta så fint hon sitter, helt själv... fast lite fuskar hon, hon håller sig i babygymet. ;)


Så duktig e hon, så nu har sittvagnen kommit fram. Bort med liggvagnen....!!!
4 juli byttes vagndelen ut.


Se så stolt hon e...under vår promenad idag... hihi


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Så stor hon ser ut när hon sitter där :) Sötnos!



Åh, vad jag längtar tills ni kommer ner!!!

2008-07-09 @ 22:51:17
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Tess

stor tjej nu då!

snart blir det full fart ;)

2008-07-10 @ 16:52:52
URL: http://leonitanova.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0