Midsommarhelgen

Lite sen uppdatering, men ni ser förklaringen i föregående inlägg.... :)

Vi var i Käringsund på Åland under midsommarhelgen, torsdag 19:e juni tom söndag 22:a juni.
Hade hyrt stuga med Rogers mamma, syrra o hennes 2 barn, o hans brorsa med sin flickvän o deras 2 barn.
Var superskoj...!!!

Vi spelade beach-volley, minigolf, badade i havet, bastade, massa promenader, go mat....blev lugna kvällar eftersom vi har lill-skruttan....

Lite bilder från helgen....

Kan en promenad bli finare???



Övriga bilder....

Jag & Emilia


Jag i min midsommarklänning...samma som på dopet, men med blått band.... :)
Rogers syrra Catrin till höger, och hennes dotter Sandra till vänster. Jag i mitten med Emilia i vagnen.
Kan ni se henne??? ;)
OBS!!! Det är bara smurffi-läsk i mitt glas...ingen alkohol när jag fortfarande ammar...


Jag o Emilia på stugans altan...vi hade 2 stugor...bredvid varann..
Med havsutsikt tvärs över vägen....


På serveringen...vid stugbyn..
Jag, Emilia o Catrins andra dotter Veronica...


Självklart är emilias gåstol med till Åland, Käringsund.
O strandtältet....hmm...vad är det hon ser i gräset??

Utanför bastun...

Utanför bastun, med egen strandbrygga...


Minigolf-mästaren....vann självklart.. ;)
Kanske inte de bästa poängen... 61 poäng på 18 håls-bana. :D


Mmm...såååå gott med kanelbulle...hihi..


Hela helgen var det kanonväder, blå himmel med enstaka moln..
Inte vanligt med strålande sol på midsommarafton... :)

På väg hem...söndagen....


Väntar på att få köra på båten...
Så vi posar lite under tiden.. ;)


På båten, i cafeterian..


Äntligen hemma...
BORTA BRA MEN HEMMA BÄST!!!!

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Den klänningen kan du ju använda massor me gånger.. och bara byta ut bandet, så blir det som en ny klänning.. Tjusigt :)

2008-07-01 @ 22:07:50
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Johanna

hjälp vilken idyll för midsommarfirande,

ser helt fantastiskt ut!

själva blåste vi nästan bort i våt lilla strandstuga på Gotland!

2008-08-08 @ 17:59:08
URL: http://desbarrar.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0