I lördags

Roger var på pokerkväll med grabbarna, så då bjöd jag över syrrorna Hanna och Linda, o hennes 2 barn Mary o Jonathan.
Marys 2 kusiner...
Allihopa sov även över till söndagen...

De låg o hade en liten mysstund på golvet, alla 3 busungar... tidig söndag morgon...


Sagostund..
Jonathan, Emilia, Mary


Mary, vad läser du....???


Försöker mig på ett litet leende...såhär på morgonkvisten...

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Det var verkligen en tidig söndag morgon. Herregud! Inte lät dom små busarna moster hanna sova inte. :-)

Men det var en superkul helg! Tyvärr verkar det som att du fortfarande är oslagbar i singstar. :-) Ska nog kunna slå dig nångång......not



Pussar o kramar

2008-07-02 @ 13:25:32

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0