Spökar det???

Spökar det på bloggen, eller har du varit inne o tagit bort bilden nu, Sofie??

För nu är den inte kvar längre......det här är ju riktigt märkligt......

Tror ni på spöken??

Det gör i alla fall jag.... fast kanske inte på bloggar.....ända tills nu. ;-)

Säg att det var du, Sofie!

          image33

_________________________________________________________________

Bakgrundsinfo för er som inte förstår vad detta handlar om:

Sofie har designat min blogg, och den vart superbra.
Men helt plötsligt så dyker hennes gamla profilbild och klocka upp på min vänstra sida i bloggen, när jag lägger in ett inlägg. Hur kan den hamna där - jag som inte har tillgång till det ens en gång.....
Nästa dag jag gör ett inlägg, då är bilden och klockan helt plötsligt borta.
O allt ser ut som det alltid gjort. Förutom mina uppdaterade inlägg....
Mysko, eller vad???


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Va??!!! Jag har inte gjort det!

2008-01-13 @ 08:47:49
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Sofie

Jag fattar ingenting.. Helt sjukt. Varför skulle min profilbild hoppa in i din blogg bara för att jag fixar me designen.. Det går bara inte!!?
Blir helt snurrig bara jag tänker på det.. det är ju omöjligt..

:P

puss o kram! .. får väl se om mysteriet löses nån gång..

2008-01-13 @ 21:53:21
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0