Magen :-)

Idag blir det många inlägg...hihi....snacka om rastlös.....

Tänkte att jag skulle lägga in en bild på hur min mage ser ut nu.
Idag är jag i vecka 38+6 (inne i v.39), och på fotot är jag i vecka 38+1.



Lite skillnad mot första bilden jag la in...när jag var i v.26.
Se i oktober, min premiär-skrivning på bloggen.

Vad ska jag nu hitta på när jag har städat??? Orkar inte mer idag....e såååå tråkigt!!!
Vill gå ner till centrum, men det är ju så mörkt....blir läskigt att gå den vägen. Vid skog o grejer.....nä, jag väntar nog tills R kommer hem. Om han orkar gå ner förstås.....han jobbar ändå.


Kommentarer till mig
Postat av: Tess

fin mage!
snart dax då ju, härligt!

2008-01-08 @ 15:48:31
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Sofie

Va mycket du har skrivit :)
Man får tydligen börja gå in här varje dag o kika nu ju..
Din mage är så fin så fin sååå :)
Nu går du väl bara o väntar o väntar.. spännande :)
Puss o kram!

2008-01-08 @ 22:51:02
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Carola

Tess: TAck så mycket, var inne på din sida o kikade. Vicken söt liten kille ni har. :-)

Sofie: Det är en evig lång väntan. :-) Jag vill se vem som gömmer sig därinne. Ja nu har man gott om tid, så det lär nog bli mycket skrivande. Blir det lugnt, så vet du nog varför ;-)
Pussar & kramar

2008-01-09 @ 08:42:31
URL: http://mynameislola.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0