Jag har fått en utmärkelse!!

Åh, jag blev så glad när jag fick utmärkelsen av Sofie. :-)
Tack så superdupermycket!
Läser din blogg varje dag med spänning.

jag som aldrig vetat ett jota om bloggar, först nu jag börjat upptäcka andras, har visserligen läst din Sofie hela tiden. :-)
Men har inte lärt mig så mycket hur man själv bloggar, hur man ändrar textsnitt, storlek på texten, o lite annat sånt..... måste försöka hitta info om det nånstans.

Nu ger jag den vidare enligt den här uppmaningen:

"Give the award to up to 10 people whose blogs bring you happiness and inspiration and make you feel so happy about blogland! Let them know by posting a comment on their blog so that they can pass it on. Beware! You may get the award several times!"

Jag ger min utmärkelse till:
Sofie
Tess
Sofia

Har inte upptäckt så många andras bloggar ännu, som jag har tyckt varit roliga att gå in o läsa i.
Så det blev bara tre stycken, kom inte upp till 10 stycken...hm... Men det är inte vilka tre som helst, dessa bloggar är de som jag går in på varje dag o läser. Pga nyfikenhet och att det är jättekul att läsa era bloggar. ;-)

Men det kommer säkert fler... har ju inga andra vänner som bloggar förutom Sofie. Ingen som har delat med sig att de gör det i alla fall. Så de får skylla sig själva, nu fick de ingen utmärkelse...hihi..

-----------------------------------------------------------------------------------------

Är fruktansvärt trist väder idag, hade velat komma ut och gå. Men det är väl straffet för att jag höll mig inomhus hela dagen igår när solen sken för fullt.
Men hade ingen ork, skulle gått till syrran igår, men hade massa förvärkar, så jag kom inte så långt.

Tittade på Gynning igår. Tycker hon är såååå rolig o cool. Gillar verkligen henne!
O var kul att se när hon skulle ta hand om 6 ungar...haha....vem hade klarat det? Inte jag i alla fall....
Fast jag tyckte hon var ganska duktig ändå....

O förlossningen, usch, jag tyckte det var jobbigt att se. Hoppas, hoppas, hoppas inte jag skriker så. T.o.m. R blev lite förskräckt och frågade "kommer du också skrika så, har ju aldrig hört dig skrika"....hihi..ska försöka skona honom från det..... Men man vet ju aldrig! Jag gör säkert något annat konstigt o jobbigt istället....haha
Ena syrran skrek som en illbatting på sin första förlossning, och min andra syrra hade börjat svära på finska o prata på finska...haha...tycker jag var lite kul!!!!

Hoppas att jag hinner fortsätta blogga lika ofta när lill-skrutten/lills-skruttan kommit. Men det tror jag nog. :-)

Jaha, vad ska jag hitta på nu då??
Städade gjorde jag igår, ingen är hemma, alla jobbar, det regnar ute, inget bra på TV.......
Tough decision....(stavade jag rätt??)

Nä, nu vill jag åka in till förlossningen så det händer lite på dagarna......

Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

Så kul att du ska bli mamma...när ska den komma till världen ? ha en bra onsdag...

2008-01-16 @ 12:23:46
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Sofia

Vad glad jag blir att få en till utmärkelse!
Tack. Nu är min dag extra extra bra :D Ha en bra dag du med!

2008-01-16 @ 13:41:12
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: Tess

åh, vad glad jag blir! av utmärkelsen men särskilt av att du gillar min blogg :D
läser oxå din varje dag!
jag hoppas din lille/a kikar ut snart, e nästan lite avis på dig som får va med om en förlossning, hade gärna gjort min igen!
kram

2008-01-16 @ 13:44:18
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Anonym

Då kan han/hon komma vilken dag som helst :) så skoj..var ska ni resa i agusti ?

2008-01-16 @ 14:05:39
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Sofie

Tack för utmärkelsen :D
.. och personliga blogg-designer.. det låter bra. Ser fram emot att förnya din blogg lite.. snart!! :)

Självklart ska vi fortsätta maila.. Det blir roligare o maila när man slipper pressen över att det går så lång tid mellan gångerna, och man måste skriva så grymt långa mail för att berätta allt.. Nu blir vi ju iallafall uppdaterade här :)

Ser fram emot en tur till Sthlm när bebisen tittat ut och ni kommit in i era nya rutiner mm.. :)

Kramar

2008-01-16 @ 21:44:32
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0