Har inte rakat benen på säkert 2 månader

Eller vet inte hur länge sen det är sist. Minns inte ens när jag rakade benen sist.
Så det kan nog vara 2 månader sen jag gjorde det sist.
Nu tänker ni säkert "jaha, nu ska hon bli en sån gravid kvinna / småbarnsmamma som inte bryr sig om hur hon ser ut".

Men vet ni vad det roliga är.....
Ni har FEL - FEL - FEL...!!!!!!

Jag är fortfarande helt slät på benen. Inte ett hårstrå har växt ut.
Jag tycker det är hur bra som helst. Så jag har inte behövt raka mina ben på den här tiden.


Magen idag i vecka 40+0.
BF + 1.
Är inne i vecka 41.

Man kan använda många termer för vilken vecka man är i.
BF står för "Beräknad Förlossning" by the way.

Har precis ätit lunch nu, åt pannkakor trots att det bara är onsdag. :-)
O kan det sluta regna nån gång, jag vill ut o ta en liten promenad, trots att det är grått o mulet. Behöver frisk luft.

Kom ut nu bebis!!!!
Jag vill känna smärta....sjukt nog...haha... enda gången man längtar efter smärta är inför den här förlossningen.
Får se om jag säger samma sak när det sätter igång....
Jag som inte ens kan gå till tandläkaren utan att börja gråta... :-P

Några ord till dig i magen:
"Är inte du lika nyfiken på oss, som vi är på dig???"


Kramar från en otålig

Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

Det är så vacker att se gravida kvinnor,,ännu vackrare när man går runt med barnvagnen :) Hoppas att allt kommer gå bra för dig och den lille.Ha en bra onsdag...

2008-01-16 @ 15:02:07
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Sofia

"Är inte du lika nyfiken på oss, som vi är på dig???" hihi, så gulligt. Hoppas att den lilla rackaren kommer ut snart då :)

2008-01-16 @ 17:51:49
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: Tess

du, mitt hår på benen slutade oxå växa under grav, o har inte kommit tillbaka! hur skönt som helst :P

2008-01-16 @ 17:55:13
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Tess

jag e undersköterska ..
för min del va det inte så farligt som jag trodde faktiskt! o det e helt fantastiskt när man vet att snart snart får man träffa sin lille/a!!
sen finns det ju dem som har jobbiga förloss, men jag har bara positivt att säga! det kommer gå super för dig!
kram

2008-01-16 @ 20:34:16
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Sofie

Shit sicken mage!.. Jag tror du sprängs om inte den lille vill komma ut rätt väg snart.

2008-01-16 @ 21:47:42
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0