Falskt alarm!!

Nu har jag säkert gjort några av er oroliga. ;-)
Eftersom jag inte bloggade något igår, så gav jag er säkert falskt alarm.
men ingen bebis på G ännu. Känner inte ens av något som skulle tyda på det.... snyft.
Hoppas på den 21 januari, känns som ett bra datum. Fråga mig inte varför. Låter bara bra det datumet. :-)

              image40
 Tänk om det är en sån här som ligger i magen....hua....


Skrev inget igår, eftersom jag fick besök av lillasyrran igår. Hon kom vid ett på dan, och så körde jag hem henne klockan tolv på natten. Så vi umgicks i elva timmar....hihi...men det var kul.
Gjorde inte så mycket, pratade, fikade, åt middag, tittade på Let´s Dance, var ute o drömde oss bort med miljon-villor på internet. Tänk o få vinna på Lotto.... måste spela idag. :-)

Idag ska det tydligen bli storm. Än så länge märks det inte överhuvudtaget. Träden rör sig inte ens en millimeter...
Får se om det blir storm? Tycker inte om när det blåser så mycket, blir lite smårädd då. hihi

Nu ska vi åka iväg o titta lite i affärer, kanske hittar något att köpa. Men är tveksam till det.... Kan ju inte köpa så mycket kläder just nu.. O inte ens skor eftersom fötterna är lite smått svullna.

Ha en bra lördag allihopa!

Massa kramar

Kommentarer till mig
Postat av: Sofia

Tråkigt om du inte kan handla nåt, kanske en mössa i alla fall :P Ha en mysig lördag!

2008-01-19 @ 12:18:50
URL: http://sofiakpa.blogg.se
Postat av: Anonym

God efter middag...Hoppas att du har en bra lördag... Så kul att pajen gick hem hos er...den är så himla god & lätt...ha en bra fortsätt bra lördag..

2008-01-19 @ 16:05:23
URL: http://Blondis81.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0