Dagens outfit

Idag har jag strosat runt byxlös. :-)

image24

Usch, vilken smutsig spegel. O så en fläck mitt i...ja just det....hihi...
Står alltid o sminkar mig vid den här spegeln, och när jag har smörjt min min mage med body butter, så kommer jag alltid emot spegeln med maggen. O då blir det massa fläckar, sen lyckas jag väl vara där med händer o armar också....klanto-bert. :-)

En jättebra kräm att smörja in magen med när man är gravid är:
Body Shops Cocoa Body Butter (kokosolja).
Har hjälpt mig i alla fall från att få bristningar, fast det kanske har med generna att göra. Ingen aning....

Dagens lunch bestod av:
Omelett med tonfisk, majs och röd paprika.
Drack svart vinbärs-dryck till och järntabletten som ni ser....e inget farligare än så.
....hrmmm....o så blev det en liten efterrätt med en teeny weeny snickers.

O så alltid - korsord. Kan inte äta utan att läsa eller titta på tv. O då är korsord det bästa, så man håller hjärnan igång. Om jag inte har sällskap förstås, då läser jag ju inget, då pratar jag hellre med den som sitter där. :-)


Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

Hej syster yster!

2008-01-10 @ 14:44:36
Postat av: Sofie

Skönt att nån mer än jag våga erkänna ;)

Jag håller med dig.. 21 är ju helt för ungt och 48 är för gammalt.. Men gud så snygg hon är, 48åringen.. Och hon den där velpottan verkar helknas ju, fy va taskigt mot den där andra tjejen som åkte ut.. Fast.. det va bra att hon åkte, hon bara grät heeela tiden ju..

I kväll kommer ett nytt avsnitt!! :)
Har du varit inne o kikat vem han väljer? :)

2008-01-10 @ 16:28:14
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0