Ajajajaj.....

Ikväll har jag så ont, så ont.....ordentlig "mensvärk" som strålar ända bak i korsryggen....ajajaj....gör ont ju.
Kanske har satt igång nåt....hoppas hoppas... ;-)

Idag har jag nämligen gått ordentliga promenader, flera stycken under dagen...hihi..

Vaknade kl.0830 i morse, och gick upp o åt frukost, gjorde mig i ordning. Hade bestämt date idag med storasyrran Caroline. Skulle bort till hennes jobb o äta lunch ihop, o se var hon jobbar. Har aldrig varit inne på hennes jobb förut. Var riktigt skoj att vara där o hälsa på o luncha ihop. Hon har helt underbara arbetskamrater, gillar speciellt Ingela. Hon är hur skön som helst!

Tack så jättemycket för lunchen kära syster! Var supergott med min veg-pizza o pannkakor med grädde o sylt...schlurp!!!! :-)


Hmmm....har fortfarande inte putsat spegeln....känns som man får göra det var och varannan dag pga min mage som pluttar in hela tiden.

Gick i alla fall hemifrån till Hanna kl 09.40, för att låna busskortet. Uppförsbackar överallt, och jag gick i rask takt. Var rädd för att missa pendeltåget. Skulle ta 10.28-tåget.Tog exakt 30 minuter hem till lillasyrran, hämtade busskortet, och vidare ner till pendeltåget som gick 10.28. Var där några minuter tidigare, så jag var där i god tid. Ovanligt för mig...jag o tider.....what a disaster!!!!  *skäms*

Snor-halt ute...kändes som att var 5:e steg så halkade jag 1 steg tillbaka...haha... o höll på o drutta på rumpan hela tiden.

Åkte till Solna station, och gick därifrån till syrrans jobb. Var där i ca 1,5 timme. Sen traska jag tillbaka 1 km till pendeltåget. Den km tog 10 min, gick fort här med.....tyckte jag att jag gjorde i alla fall.
Eller tar 1 km verkligen 10 minuter????? Låter så länge...fast visserligen var det halt också. Skyller på det...

Kom tillbaka till Väsby igen, och då gick jag hem till den andra lillasyrran, Linda, och den promenaden tog säkert en 20 minuter. Så jag har gått, o gått, o gått hela dagen känns det som.
Satt där o fikade med Hanna o Linda och Lindas 2 busungar.

Medans hon var och hämtade barnen på dagis, var jag o Hanna kvar hemma o gömde oss i lägenheten för att överraska dem...haha...de blev jätteglada. Jag hade gömt mig i Marys säng o Hanna hade gömt sig i mumin-tältet.

Nu ska jag gå o ta en dusch, o se om värkarna försvinner.
Tror ju bara att barnet fixerar sig..... riktiga värkar måste ju göra ännu ondare....fast dessa gör visserligen jätteont de me....

Detta inlägg låter lite halv-flummigt....e toktrött ju...
Somnade först vid 2-tiden i natt, låg o vred mig flera timmar. SEn vakna jag 2 ggr o fick springa o kissa.
Oh, that´s interesting....tihi

Kramar från mig


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Ja, det var chockerande att hon åkte ut idag.. hon var min favorit från början.. Hon och Amanda.. Men de va rätt att Jayanna.. (heter hon inte så?) ..åkte ut.. hon verkar lite knasig.
Fattar iofs inte varför han behåller 21åringen.. (Megan?)..

Jag tycker det känns skönt att man vet vem han kommer att välja till slut, annars hade jag suttit och varit så nervös heeela tiden.. Nu kan man titta på programmet o vara lugn.. :P haha..

Puss puss!
.. då kommer väl bebisen snart så som du springer runt hela tiden.. :) Spännande!

2008-01-10 @ 22:36:50
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Tess

va aktiv du e för att va så nära förloss, härligt!!!

2008-01-11 @ 14:51:25
URL: http://leonitanova.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0