Till BVC idag...

Var på BVC vid halv elva idag.... var tidig för en gångs skull. ;-)
Gick upp  när R gick upp i morse, och fixade mig i ordning innan lill-prutten vaknade.
O jag hann..... hihi... Så när hon vaknade ammade jag henne, och sen somna hon om.
O då traska vi iväg... hon sov till och med när jag satte på henne overallen. Helt utslagen..haha....

O nu väger hon mycket, mycket.
5665g och 58 cm lång.
Och så fick vi AD-droppar som hon ska få 5 droppar/dag upp till 2 års ålder.
Ska börja med det imorgon.

Efter det gick jag och fikade med en tjej jag pratat med i väntrummet hos BVC.
Vi har varit där samtidigt alla veckor. Hon har en 7-veckors son.
Så Olivia och jag och våra minisar gick till centrum-fiket ihop med Erika och hennes 3-månaders.
Lite roligt att Erikas lill-kille på 3 månader vägde mindre än Emilia gör och hon fyller ändå 1 månad imorgon...tihi.... så hon är STOOOOOOOR!!!!
Ingen som kan komma o bråka med henne inte.

Köpte en stor..eller snarare en gigantiskt supermegastor kanelbulle och the. Varför kan de inte sälja små bullar som man är van vid från när man är liten?
Måste allt vara amerikan-size nu för tiden???
När man var liten så var muffinsarna ca 1/4 så små mot storlekarna idag.... o ändå var man supernöjd efter att man fått sin muffin.

         image49 Är detta sizen på muffins om 10 år???

Saknar mina 4 syskonbarn så himla mycket. Längtar efter er mina busungar!!!
Snart ska ni få träffa er lilla kusin.... väntar bara tills värsta RS-smittan är över. Sen så.... :-D

Nu ska jag sätta mig o slappa i soffan med godis. Sockerbegäret har satt sig som en djävul i min kropp.

Ikväll kommer Top Model.... får inte missa!!!
O så kommer Room Service också... men det kommer säkert samtidigt.

Kram kram på er!!

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Ja, jag gillar min lugg :) Har ju haft det innan.. men då var inte håret Rullemörkt :P .. hihi..

Det är ju Greys idag.. DET får man inte missa!!

Kramar

2008-02-20 @ 20:06:26
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Sofie

Dålig uppdatering gullet! ;)

Hoppas allt är bra med er.
Kramar och puss .. och sniff på Emilia.. :) mmm..babydoft.. Önskar att jag fick träffa er NU!

2008-03-02 @ 17:21:09
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0