Nu är det snart helg....

.....ja jag vet. Alla dagar är sig lika för mig..haha..
Fast ändå inte. För när det är helg, så är även R hemma ju. Mycket roligare!!! Hela familjen samlad!!

Inatt har det varit världens underbaraste natt. Fler såna här nätter tack! :-)

Emilia somnade vid 10-tiden igår kväll, sen vaknade hon inte försän halv 4 inatt o ville ha mat.
Somnade om direkt o vaknade sen vid halv 9 imorse. O då var hon vaken efter det.
Så vi passade på att lägga henne i gymet. Hon måste träna o komma i form ju.... så hon kan börja krypa snart o sen springa omkring ...hihi..

                           
Hon får gyma åt mig så länge.
Låg även på magen så hon fick träna sina nackmuskler lite också...

Jag måste ju vänta 3 månader innan jag börjar träna...säger läkarna tydligen. Innan magmusklerna har hittat tillbaks o bäckenbotten är stabil igen. Suck. Lång väntan blir det....
Längtar som en tok tills jag får börja styrketräna igen.

1 maj är det som gäller för mig. Då springer jag till gymet. Låser kortet på SATS sålänge fram till dess.
Kanske kan börja träna redan 1 april, ska höra med barnmorskan om det går.
Hur stavas gymet egentligen??? Är det med ett eller två M?
gymet? gymmet? tycker bägge ser lika knasiga ut...

Har gått min entimmes-promenad idag. Känner mig så duktig som lyckas gå ut o gå varje dag.
Då får jag upp min kondition åtminstone o får röra på mig lite.

Nu är det rena snöstormen ute.....tur att jag hann hem innan den börja...

Lill-pruttan ligger o sover så snällt i vagnen fortfarande, hon älskar att ligga i vagnen.
Så fort man lägger henne där i, så blir hon knäpptyst o håller på o somnar direkt. hihi..

Har även varit duktig o ringt min bank, försäkringskassan, barnmorskan på MVC för efterkontroll och min hyresvärd. Ska säga upp min lilla etta som jag har hos dem, och hyr ut i andra hand.
Känns lite surt, för då tappar jag min köplats, och då har jag ändå stått där i 5 år. O så får man börja om från början igen. Men jag måste säga upp den, eftersom jag inte får hyra ut den i andrahand längre. Snyft.

Nä, det var allt för idag.
Hörs en annan dag...
Ska gå o lägga mig i soffan o titta på ytterligare ett avsnitt av "sex and the city".
Har hela boxen, och jag bara älskar den serien med de 4 tjejerna.
Vill till Manhattan o shoppa loss..... ;-)

kramisar

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

älskar oxå sex and the city!
drygt att behöva vänta så länge, men promenader e ju superbra oxå! det kör jag på (hatar gym ;))

2008-02-16 @ 12:49:21
URL: http://leonitanova.blogg.se
Postat av: Sofie

Har pillat lite här inne..

2008-02-17 @ 23:47:28
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0