BVC

Förresten...
Vi var på BVC igår och då mätte "lilla" Emilia 56,5cm och väger 5310g. Bara 3 veckor gammal...hihi..
Här går det undan....
Pratade med en tjej som också var på BVC med sin lilla son. Han var 6 veckor gammal och vägde 4970g.
Liiiite skillnad. Vi har fått en riktig liten köttbulle. Som också är världens goaste köttbulle. ;-)

Var ute o gick en promenad idag också (gör det varje dag i rask takt, ca 60 minuter långa promenader). Men idag blåste det för mycket, iskallt, så det blev bara en kort promenad på ca 30 minuter idag. Skönt att få komma in i värmen igen.

Är så godissugen. Men kan inte äta någon choklad. Emilia får utslag i hela ansiktet, stackarn!!
Så jag får snällt gå med min abstinens efter chokladen...snyft...stackars mig..hihi.. :-D
Fast det är mer synd om lill-skruttan.

Tjingeling!!!

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0