VARNING! Låååååång lista....

Hittade den här hos syrran....

Hatar du mer än 3 personer? Hatar ingen....

Har du någon gång försökt ta ditt liv? Aldrig!!! Jag har inte sett något sånt som en utväg när jag mått dåligt... o varför lämna alla andra sörjandes.... tycker det är oerhört själviskt o ta livet av sig....

Hur många hus har du bott i? Inga hus..men 8 lägenheter (o då var första flytten när jag var 18 år..13 år sen. Har legat i... o snart är det förhoppningsvis dags för flytt igen...vi MÅÅÅÅSTE bo större... kan inte bo i en tvåa i all evighet med lilla Emilia. Hon måste ju få ett eget litet rum!!! Varför dyker det inte upp något som vi kan få??? Känns som en omöjlighet just nu... har letat i 1,5 år.....

Vilken är din favoritglass? Gillar ju inte glass... men måste jag välja någon, o som jag endast äter nån enstaka gång på sommaren så är det sandwich.

Vilka är dina favoritskor? Mina svarta stövlar...förut var det mina uggs. Som jag kastade i våras.. snyft... o på sommaren är det ett par strass-skor. Hög, smal klack. Är tre strass-stens-remmar som går ovanför tårna...

Har du fällt krokben för någon? Haha... inte vad jag minns...men säkert nån gång på nån av syrrorna när vi var små..hihi

Äger du en Britney Spears CD? Nope. Men skulle vilja ha hennes senaste... älskar womanizer.

Har du någonsin spytt bland folk? har hänt några gånger ja.... senast var när jag var gravid, o hade mitt illamående. Då kräktes jag mitt i rusningstrafiken vid centralstation. Skvätte upp på mina kläder, skor, ben, håret.... pga asfalt....så jag satt på jobbet o kände mig inte speciellt fräsch... försökte tvätta bort det mesta i handfatet på jobb....men ja ni vet ju hur gott sånt luktar...

Säg något du alltid tänker på? Emilia....you are always on my mind....

Vilken musik tycker du bäst om? Tycker om rock o dansmusik. Favoriten bland dansmusik just nu är Britney Spears Womanizer. Då förstår ni vad jag menar när jag säger dansmusik... inte vikingarna o sånt skit med andra ord... :)

Vilket stjärntecken är du? vädur

Vilken är den pinsammaste CDn du äger? har nog massvis. men en pinsam är ronny & ragge.....

Sommar eller vinter? Sommar.. gu så skönt o slippa bylsa på massa kläder på sig själv o emilia...o bara få gå ut i solen... 

Har du någonsin örfilat någon? 2 personer, 2 olika tillfällen....den första var när min pojkvän hade varit otrogen mot mig. Då gav jag honom en örfil. Den andra fick Rogers kompis på nyårsafton för 2 eller 3 år sen.... han var så full...o höll på o muppa sig o skulle slå sönder allt i hans väg (inga personer som tur var, utan träd, lyktstolpar, väggar, allt materiellt).... så då gav jag han en örfil för att han skulle vakna upp o skärpa till sig. Blev väl lite rädd, därför som jag gjorde det. :)

Spelar utseendet någon roll? I alla fall när det gäller ens pojkvän. :) Men hade inte Roger haft något inom pannbenen som jag gillat, så hade det ju aldrig blivit vi...Blev det rätt???

Favoriträtt? Sushi...yakiniku....o julmat (men julmaten får endast ätas max 3 ggr om året, annars lessnar jag på den direkt)

Är du för förlåtande? Tyvärr ja....

Hur många barn vill du ha? En till vill jag ha...så Emilia får ett syskon.

När grät du senast? kommer inte ihåg...men tror det var till en film. Arn 2 tror jag det var..... men kom inte ihåg till vad i filmen...

Har du kallat din lärare för mamma? Haha...nä, varför skulle jag gjort det??

Vad är dina smeknamn? Lola eller Lo. Carro försöker vissa me... men det går ABSOLUT inte...för det är min storasyrra (som heter Caroline).

Är du nöjd med ditt liv? Jag är supernöjd! Kunde bara haft lite mer pengar, så hade allt varit kanoners... ;)

Gillar du dig själv? Har lite småskavanker.... men det är inget jag går omkring o mår dåligt för. Kan ha dåliga hårdagar ibland....o då gillar jag inte mig själv. Men kroppsmässigt så börjar jag må bättre, känner mig inte för smal, fast jag kan fortfarande gå upp några kilon, tränar, så jag känner mig nöjd.

Är du närmare din mor eller din far? Mamma.... men står väldigt nära min pappa också. Har alltid kunnat prata om ALLT med båda mamma o pappa.

Favoritegenskap hos motsatta könet? Humor!!!

Vad skulle du göra om du fick vara det motsatta könet för en dag? Onanera.  Hur känns det när det går för en kille???

Kommentarer till mig
Postat av: Hanna

Guuud vilken lång lista!!! :-) Krokben på nån av syrrorna? Det var det värsta! Men du vågade väl aldrig göra det på linda för då bet hon en säkert. Hon hade ju en bit- och sparkperiod ett tag då både du o jag var rädda för henne.

Sen måste jag nog rätta dig på en fråga. Fast det kanske är så att du inte vill erkänna att du har den skivan. För du har faktiskt en britneycd, nån av dom äldre, kommer inte ihåg vilken. :-) Så det så! :-) Pinsamma skivor har du många av, smurfhits får du inte glömma- ;-) Tihi

Puss o kram syster yster

2008-12-20 @ 13:13:14
Postat av: carola svarar Hanna

Oj då...den hade jag glömt....jag har faktiskt en britney-skiva.... :)

Men har inga cd-skivor framme, allt ligger i förrådet....så man glömmer så lätt vad man har för något...



Tack för påminnelsen, Hanna... :D

2008-12-20 @ 14:32:39
URL: http://mynameislola.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Hahaha, definivivt samma svar på sista frågan :-D

2008-12-22 @ 17:11:06
URL: http://www.muppsan.com

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0