Vi e knasiga o trasiga... *sjunger*

KÄnns det igen? Någon?
Vi har lite knäppa grejer för oss i vår familj ibland.

Hanna var här igår o fick skåda en lek vi hade med Emilia.
Jag springer med Emilia i famnen, så hon får hänga över axeln på mig... (eller så springer jag baklänges så hon sitter med ryggen mot min bröstkorg).
O så springer Roger efter o jagar oss...ibland stannar han till o gömmer sig, så vi får smyga på varann....o Emilia bara tjuter av skratt...haha..

Vi bor i en lägenhet som man kan gå runt, runt, runt....mellan kök, hall o vardagsrum... så då skulle jag o Emilia gå jätte, jätte, jättefort runt tillbaka till Hanna som väntade på oss inne i köket...

Emilia flyger runt i lägenheten, liggandes på mage i våra händer, o flyger fram som ett flygplan....

Sagor berättas med alla möjliga konstiga, förvrängda röster...



Mycket konstigt händer det inne i de här väggarna, undrar vad grannarna tänker när de hör oss....

Som sagt....
*sjunger* Vi e trasiga o knasiga i vårt trasdocksgäng....
lite trasiga o knasiga, det e vår refräng....
för med huvet på sné.....tralalala...


Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

sjunger

Att va' söta men lika som bär vad är det o ha?

Lite annorlunda är inget fel o va'

Om man är av en annan sort

Varför ska man kastas bort?



Jaha.. då har man den låten på huvudet resten av helgen :P

2008-08-29 @ 19:54:47
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Hanna

Hahahaha, jag höll verkligen på att kissa på mig av skratt när ni sprang runt där. Ni är verkligen knasiga ni! ;-)

Du borde lägga upp en video på när roger läser krabban konrad för emilia. Han låter så himla rolig när han gör alla möjliga konstiga ljud o röster. En annan blir rädd när han hojtar till som sitter i ett anant rum, men inte emilia som sitter bredvid. Hahahah. Klockrent! Hihi

2008-08-30 @ 13:27:42
Postat av: FREIJAS MAMMA - Caroline.

Åh jag älskade trasdockorna när jag var mindre. Har två vhs filmer med dem.

2008-09-01 @ 18:21:22
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0