Tjejmilen

Jag o mamma har alltid sprungit tjejmilen ihop varje år (med några få undantag). Några år har även Linda varit med.
Men i år blir det tyvärr inte av pga speciella orsaker.
Får sikta in oss på nästa år o då hoppas jag att vi alla systrar springer med mamma. :)

Hittade en bild från oss i datorn från 2006. Hmmm...varför sprang vi inte förra året??? Eller gjorde vi det?? Minns inte.....ja just det, jag var ju gravid, haha, bra minne, och mitt flås var urkasst...därför. :)


Jag o min underbara älskade mamma, efter 1 mil.

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Gud så flitiga ni är. Hade jag aldrig orkat

2008-08-07 @ 11:00:40
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0