test....varning! Låååååångt!!!

UTMANAD!
NÄR DU SETT DETTA MÅSTE DU KOPIERA TEXTEN, SÄTTA IN EN BILD PÅ DIG SJÄLV OCH SVARA PÅ FRÅGORNA. VÅGAR DU VERKLIGEN SVARA ÄRLIGT?


Shit, vilken snygging..haha... NOT!!! Provar uppsatt hår...ofixat också för delen...


Ditt namn?
Carola Elisabeth S

Födelseår? 1977

Hur lång är du? 1,66
 
Spelar du något instrument?
Nej

Dina första tankar när du vaknar? "Är Emilia vaken?" Ibland tänker jag... "nej, somna om Emilia, jag är trött". ;)

Är du hungrig? Ja, nu är det dags för sen lunch.


Vart befinner du dig just nu? Hemma i soffan


Biter du på naglarna? Hmmm..ja tyvärr. Började igen när jag var gravid... o har inte lyckats sluta än.

Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita...haha, var tvungen att titta.

Är du bra på?

Har du några husdjur? Nej. Hade det inte varit så mycket jobb o planerande inför när man åker bort. så hade jag velat ha katt. Barn räcker. De kan iaf följa med på det mesta.

Vad heter din morfar och mormor? Alice och Kalle

Vem är snyggast? Emilia o Roger... o utomstående så blir det Jessica Alba.

Vad vill du ha just nu? Thailands-resa :)

Rädd för? Spindlar!!! Höjder!! Hundar!!

Har du körkort? Självklart! Nästa år har jag haft körkort i 10 år. Fick det på min 22-årsdag!

Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Sebastian eller Sandra.

Pepsi eller Coca cola? Coca cola!! På burk!!

McDonalds el. Burger King? McDonalds!

Vad har du för skostorlek?  37-38

Har du haft sex med fler än 1 person på samma gång? Haha, nej! Skulle aldrig göra!

Är du en hälsogeek? Ja i alla fall när det gäller träningen! Ibland med maten! Men jag är så smal så jag behöver inte vara rädd för o äta onyttigt ibland.

Kommer du överens med dina föräldrar? Självklart!! Min älskade mami o papi!!

Din hårfärg och frisyr? Mörkmörkbrunt o lugg. Långt hår.

Skorna du hade på dig idag? har inte gått utanför dörren idag. Idag är det slappardag! Förutom träning i´kväll då.

Vad sover du i? Trosor..o BH just nu, eftersom annars vaknar jag i en enda stor mjölk-pöl.

Kläder du hade på dig idag? Svarta shorts, vitt linne.

Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Vill ha massa nya kläder

För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? Blir mest kläder till Emilia. Men köper jag nåt, som blir kanske var 3:e månad så blir det för ungefär 500... haha...inte mycket jag unnat mig sen hon kom.

Har du rosa kamouflage-kläder? Haha näää


Tatueringar du har? Nada


Piercingar du har? Har haft i öron o navel. Men de har växt igen.

Har du glasögon? Blev lurad av synoptic att jag skulle ha glasögon hela tiden, så jag köpte ett par för 3500 kr... sen gjorde vi en synkontroll på jobbet, och då hade jag perfekt syn!! Vilka jävlar!! Så nu har jag inga glasögon!

Hur ser din plånbok ut? Har en korthållare, eller vad heter det. en silvrig, där framsidan är en bild på Marilyn Monroe. Har även en plånbok för mynt, en blå jeansportmonnä med nasse på locket..hihi.. 

Din perfekta Pizza? Hemmalagad med egen tomatsås.. på med ost, parmaskinka, ruccola och champinjoner.

Randigt, rutigt eller blommigt? Rutigt, tror jag att jag väljer!

Favoritårstid? Har jag snygga kläder så älskar jag hösten! annars tycker jag sommaren är underbarast av dem alla! Fast vintern är kul när man åker skidor... :)

Favoritmat? Sushi!

Favoritdjur? Katt och noshörning. :D

Favoritparfym? Hittade en på kicks förut... vems parfym var det nu igen?? Skulle ju köpa den.. hmm...Kylie Minouges tror jag det var.

Vad köpte du senast? en pizza med tomat, ost, skinka, räkor, tonfisk o majs. Köpte en burk cola och gräddfil,så jag kunde blanda ihop gräddfil o thai chilisauce o ha på pizzan. :s

Hur mycket pengar har du? vet inte... kontanter har jag nog bara några kronor. På kontot vet jag faktiskt inte...nån tusenlapp kanske.

Hur svarar du i telefonen hemma? Carola...

Hur svarar du i mobilen? "Hallå" eller "hej din fis"

Vem ringde du senast? Caroline, syrrran.

Senast kramat? Emilia. :D

Senast pussat? Ja vem kan det vara...haha..Emilia där me.. o Roger innan dess.

Sov du ensam inatt? Nä, Roger sover med mig.

Vem sov du senast med? Kan det vara Roger?? Jaaa..klart!

Vad gjorde du kl 08 imorse? Satt på golvet o lekte med Emilia.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Läste andras bloggar.

Det sista du sa högt? Sov gott Emilia. Jag älskar dig!

Det senaste någon sa till dig? mamamama..från emilia. Räknas det?? ;) Hejdå älskling, från Roger.

Vad ha du druckit idag? Vatten

Vad var det senaste du åt? Havregrynsgröt med äppelmos. 2 mackor med kalkon. OJ, det var strax innan 8 imorse... eller just det... sitter ju här med choklad. haha.. så det blir det sista.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Hemskt!!! Rosa!!!

Vad är det för väder hos dig nu? regn o rusk...grått trist väder! Som det varit senaste 2 veckorna.


Godaste glassmaken?
Pecan eller päron

Sover du tungt? Inte längre. Vaknar lätt när Emilia gnyr i sängen... fast ibland sover jag som en stock. Hör inte ett jota. Tur Roger vaknar då....

Drömmer du mardrömmar? Ja, hänt jätteofta senaste veckorna...Vad betyder det?

Favoritklädsel? Älskar jeans eller shorts.

Vad ser du om du tittar till höger? Vår vita fåtölj.

Favoritgodis? Saltlakrits o Riesen

Sommarplaner? Sommaren är ju över...nu är snart hösten här!

Hur många kuddar sover du med? En

Morgon eller nattmänniska? Olika...ibland hur morgonpigg som helst...ibland helt död!!

Har du dåligt morgonhumör? Mmmm...tyvärr..fast så fort man tittar på emilia som ligger med ett stort leende på läpparna när hon ser en på morgon. då försvinner det sura från mig. O man smälter.

Är du kittlig? haha...ja..extremt


Snarkar du? Inte sen jag tog bort halsmandlarna (som jag tog bort pga jag hade halsfluss titt som tätt)

Stjärntecken? Vädur


Längtar du mest efter just nu?
Massa pengar o att åka utomlands! Eller en sommarstuga vid havet! INga höga krav här inte..haha

Om du fick väcka någon från de döda, vem skulle det vara? Farmor!!! Saknar dig så...

Vad väntar dig om 10 år? Då har jag o Roger gift oss, Emilia har fått ett syskon, vi bor i ett jättefint hus o reser 2 ggr om året. Minst. Kanske har en sommarstuga vid havet också. ;)

Gillar du att gå i skogen? Ja, men hade kopplat av mer om spindlarna var ur världen.

Vad luktar det just nu om du sniffar lite? choklad.

Saknar du någon nu? roger, som e på jobbet!

Snus eller cigaretter? inget.

Vill du ha barn? jja =) ett till vill jag ha.

Hur ofta loggar du in på helgon? på vad???

Längtar du till din nästa födelsedag? haha..nä, då blir jag ännu mer 30+are. 32 år! Det är väl ändå inget o fira...

Är du snäll? Jag e jättesnäll! ;)

Tycker du att du har fin dialekt? haha...nä en tråkig dialekt.

Favoritfärg? Grönt o brunt!

Har du spytt i någons knä? haha...nä! Men jag har fått någon annans spya i knät... förutom Emilias då...O min egna spya..när jag var illamående gravid.

Syskon och isf hur många? Två småsystrar o en storasyrra.

Senaste skola? Komvux

Klass? Jag är en klass för sig...hihi, nä vad menas??

Tycker folk du är snygg? Vissa tycker säkert det. O vissa tycker väl jag ser ut som stryk. :)

Är du en gottegris? Hmm...jaaaa, tyvärr. Har blivit det nu! Slut på det när jag slutat amma.

Är du modig? Beror på vad det gäller.. ibland kan jag vara... gör någon annan något så vill inte jag vara sämre. 

Dildo eller äkta vara? äkta tack! 

Har du använt någon hårprodukt idag? Nä inte idag på min slappardag.

Har du bråkat med någon idag? Nej.


Vad har du för planer till helgen? O det som är måndag idag. Jo, vi ska på 2-årskalas (Linnéa, min systerdotter fyller år) o sen ska vi fira Rogers brorsa som fyller 40, samma dag men på kvällen.

Är du sugen på något nu? Plättar

Är 50 cent bra? Nja, jag vet inte. Kanske nån låt...

Har du kvar dina barndomsskivor? Alla LP-skivor ligger i källaren. :D

Brukar du bada i sjöar om somrarna? Ja, fast badar hellre i havet. Tycker inte om sjöar o absolut inte pool!

Brukar du läsa horoskop? Ibland!

Kan du baka bullar? Ja, vi bakade ju förra veckan, Hanna o jag.

Bläck eller blyerts? Bläck

Katt eller råtta? Katt! usch o fy o blä för råttor!

Hund eller katt? Katt! Är livrädd för hundar o så luktar de illa. Sorry, alla hundälskare! Är nog så anti pga min fobi för dem.

Hur ser du ut idag? Haha....hjälp! Vågar inte titta i spegeln...haha

Tycker du om din pappa? Ja, det är klart jag gör! Jag älskar min papi!

Vem i din släkt pratade du senast med? Min moster Raija.


Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

wow, jag fick som jag ville och fort gick det!

Du ser ju kanon ut, trots din ålder =p

Hur går det med flaskmatningen?

visst var det ni som också kör med tommie tippie?

Tänk på att välja rätt steg, jag tkr nästan de är lite små hål. Millie kör steg 3 nu, nästa är fullkorn. skulle vilja haft en emellan för nästa är bauta stort hål.



Jaja hål hit och hål dit, ett jäkla tjat!

Ha en toppen dag!

2008-08-18 @ 15:16:32
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: sophie

haha har du en rosa ytterdörr!? ;)

2008-08-18 @ 15:30:06
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Johanna

tänkte detsamma.Rosa ytterdörr coolt ju!



Jag länkar till dig på min blogg, är det oki?

Hojta annars.

2008-08-18 @ 16:14:27
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: sophie

haha jag gillar ju rosa men... ;)

2008-08-18 @ 16:21:00
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Postat av: Johanna

alla över 27;

kärringar!

2008-08-18 @ 16:29:31
URL: http://desbarrar.blogg.se/
Postat av: Sofie

Jessica Alba!!?! .. men.. jag då!! :( .. hihi ;)



Din rosa dörr är världens finaste!! :)



..och ditt hår ser supersnyggt ut :) Du klär verkligen i lugg.



kramar

2008-08-18 @ 21:11:20
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0