Superhäftiga leksaker

Tittar runt massor och hittade ännu en sida där de har jättefina leksaker.

Oskarellen heter sidan.

Hittade massa fint, bland annat denna.


Djurparksbok
Färgglad bok om lilla tåget som är ute och kör med olika djur i vagnarna. Djuren är vadderade och sitter fast med band. Tuff tuff lilla tåget..


Sångpåsen

Sångerna är en blandning av rörelselekar, fingerlekar, klassiska och dagissånger. Sångerna är roliga att sjunga för både barn och vuxna och fungerar som stimulans och verktyg för att utveckla små barns språk och fantasi! Detta är vår bestseller. I all sin enkelhet är den så fantastisk. Man plockar upp en figur ur påsen och sjunger en sång om just den figuren.

I sångpåsen medföljer sex figurer: stjärna, lamm, spindel, ekorre, buss och en katt.

I bilden med bullen bl.a. är en seperat påse man kan köpa till sin sångpåse, så man får fler figurer att sjunga om. :)

Här kommer jag definitivt o handla massa smått o gott till Emilia.


Kommentarer till mig
Postat av: sophie

jag har oxå väldigt svårt att tro på storfoten...

2008-08-16 @ 13:31:08
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0