Karl-fritt

Idag har jag dejt med 2 av mina 3 syrror. Hanna o Caroline.
Ska åka hem till Caroline så fort Hanna slutar jobbet (kl.1915). Ska hyra film, käka lite godis o bara umgås.
Caroline är också karl-fri, precis som jag ikväll. Hennes är på kick-off hela helgen i Gotland, o min är på firmafest ikväll.

Har känt mig så duktig idag.. har svabbat golvet i hela lägenheten, och dammtorkat. Igår dammsög jag o gjorde grovrengöring i badrummet.

Så har jag o Emilia badat ihop idag... hon satt i baljan o jag stod i duschen bredvid. Hon är inte rädd för vatten i alla fall.... hon ramlade baklänges i sitt kar o hamnade under vattnet. Men när jag drog upp henne, o satte henne upp igen.. så skratta hon o fortsatte plaska i sitt badkar..hihi...
Det bådar ju gott inför babysimmet...som vi ska på imorgon kl.1130..om Emilia är frisk förstås....

Idag lyxar jag o äter middag i vardagsrummet, o Emilia experimenterar massa nytt här i vardagsrummet. Hon ligger på mage, drar sig upp på knäna, i krypställning. O så drar hon sig till sittande på knäna o håller i bordet, för att slutligen ställa sig upp på knäna. Hon är hur stolt som helst, när hon gör det... sträcker sig så halsen blir giraff-lång...haha
Men sen när hon försöker dra sig ännu högre upp (vilket jag antar är stående) och det inte funkar, så blir hon arg o frustrerad!!
Pustar o stånkar som en annan oxe..hihi.

Om en timme åker vi hemifrån, för o plocka upp Hanna på jobbet, hyra film, köpa godis o sen våldgästa Caroline....
moahahaha...here we come....

Trevlig helg allihopa (som läser min blogg). ;)


Kommentarer till mig
Postat av: Sofi

Va duktig hon är :) önskar att Elis kunde börja krypa för han är så frustrerad nu när han inte kommer någonstans när han sitter och leker. Bara skriker på mamma, haha!

2008-08-29 @ 19:33:42
URL: http://sofin.wordpress.com
Postat av: Ingela

Svejs.. hörde att ni hade det bra hos Carro. Nu dröjer det inte länge förrän lilla Madamme reser sig och går ut med saker tror jag. Hon vill ju verkligen utvecklas med en himla fart. Det ser man ju. Lycka till Kram Ingela

2008-08-31 @ 18:14:48
URL: http://vingela.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0