Barnvakt

Vi hade barnvakt idag också.. pirrigt o ha det. Fast jag lyckades faktiskt koppla av helt, o inte oroa mig överhuvudtaget. :)
Hon var hon sin faster Catrin o sina 2 kusiner Veronica o Sandra.
De bor i huset bredvid oss....

Så då kunde jag o Roger gå tillsammans till gymet. Var kul. Det har vi inte kunnat göra sen Emilia kom till världen.
Eller har vi gjort det en gång efter det....hmm...bad memory...jaja..skit samma.

Inget gråt alls när vi vinkade o pussade hej då.
Hon visste att vi skulle komma tillbaka ca 1 timme senare. ;)

När vi kom tillbaka från gymet o gick o hämta henne, så satt hon så nöjt hos dem o lekte.
Hon tittade bara snabbt på oss när vi sa hej, o så återgick hon till sina leksaker.
Så önskvärda o efterlängtade var vi...haha..


Kommentarer till mig
Postat av: Daniel

Fasen va kul att ha någon att gå till gymmet med.. Vill ja oxå ha :D hur gick det med bilderna jag skickade? Kom dem fram? Kramar

2008-08-19 @ 21:32:23
Postat av: Sofie

Svar på kommentar:



Jag kände också en himla massa nostalgi :)

Kommer ihåg så kul det var att köpa nytt fint papper inför skolstarten.



.. Det där med luggen känner jag igen.. Inte kan den ligga perfekt när man vaknar.. Min delade sig.. eller ställde sig rakt upp.. Men efter några tag me plattaren så blev den bra.. Saknar min lugg.. :/ Ska klippa mig direkt efter bröllopet!

2008-08-19 @ 22:52:34
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1458

2008-08-20 @ 16:35:58
Postat av: Martina

Hehe jaa du det har jag tyvärr inget bra svar på men jag lovar att säga till om jag kommer på något bra :) Hoppas du har haft en bra dag!

2008-08-20 @ 19:08:32
URL: http://luhtanen.blogg.se/
Postat av: tess

Heej. Oj de blir så att man köper mycket kläder å så till dom små liven lite väl för mycket i bland.

Å något i bland till sig själv eller då å då.

Men man får ta att shoppa till sig själv också men de blir inte så alls.

Ja du får ta å shoppa mera när du börjar jobba igen.

de ska jag också göra då har man ju mera pengar också..

kram

2008-08-20 @ 22:40:19
URL: http://cutetess.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0