Vill ha.....

Har ett favoritmärke till lilla skruttan.

image114
Denna måste jag köpa, ligger på plats 1 just nu. :-)

Finns bl.a. på hemsidan www.ljuvating.com och märket heter LUNDMYR of Sweden.
Älskar deras kläder o grejer.

Vill ha allt, men allra helst:

- Love Bugs vagnleksak
- Tattoo Body (svart/vit) med texten Sötnos, Älskling och Gullunge.
- Vita byxan
- Sömnig pyamas Älskling
- Lortgrisen Haklapp med texten Sötnos, Älskling och Gullunge
- Snuttegubben med nappficka
- Filten sommar
- Hungrig sked med texten Sötnos, Älskling eller Gullunge
- Nappflaska Classic med texten Sötnos, Älskling eller Gullunge
- Hungrig Mattallrik med texten Sötnos, Älskling eller Gullunge
- HUngrig Lunchbox

Mycket blir det att köpa.... :-)
Får köpa lite pö om pö.
Har hittills bara köpt spjälskydd, örngott och påslakan. O fått sockorna av syrran, där det står "Sötnos".

På denna bild har vi inte hunnit lägga in kudde o täcke i örngottet/påslakanet.

Sen tycker jag även om märket "Rock Star Baby". Den som Bon Jovi står bakom... 
Nappflaskor, kläder, gossedjur....

image117

Det vi har hittills är två nappar av det märket. Fast Emilia tar ju inte napp än så länge, händer väldigt sällan. Kan räkna tillfällena på en hand. ;-)



Måste köpa kläder nu ändå, för nu börjar hon snart växa ur stl 62. Dags att köpa stl 68 nu....

Mammarazzi har också massa häftiga prylar o kläder.
Tänk om man hade råd o köpa ALLT man ville ha.....
Då vet jag någon som hade blivit bortskämd...hihi..

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

jag älskar oxå lundmyr! de har underbara saker!

2008-04-04 @ 22:04:44
URL: http://leonitanova.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0