Vart är hennes hemliga kittel-ställe??

Vi har upptäckt att hon är jättekittlig i armhålorna.

Första gången var när vi var på sjukhuset i lördags och läkaren skulle klämma i armhålan.. då börja hon skratta som bara den.
Så när jag kittlade henne i armhålan idag så tjöt hon av skratt....hihi....

Lekte tittut-leken med henne också, och då skratta hon som bara den. La en handduk över huvudet på henne, och när jag drog bort den och sa titt-ut.. så skratta hon som bara den....

Hihi...vad det här är underbart!!!

Kommentarer till mig
Postat av: sophie

Hej! Vad roligt att du gillar min blogg! =) Jag håller med dig, det är tur att man inte har allt för mkt pengar att spendera, då skulle man ju bli helt shoppingtokig när det finns så stort utbud av allt. Spec. alla fina och roliga saker till barnen! Vilken söt liten flicka du ha btw. Kram på er!

2008-04-29 @ 10:02:25
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0