Var på Mio igår

Igår när det var sånt skitväder så åkte vi bort till Mio för att titta på soffor.

Hittade soffan vi vill ha...exakt som den på stora bilden, fast en annan färg.
En "Sit down" 3-sits med divan.
Tyg: Helsinki - chocolate.

Färgen på bilden är också toksnygg, men tyvärr funkar inte det när man har en liten kräk-prutt hemma. :-)
Därför vill vi ha chocolate-färgen (som är mörk-mörk-brun).

image128

Kommentarer till mig
Postat av: ME&MY

Det är precis en så´n jag oxå vill ha, men mannen säger nej och jag lyder =(

2008-04-08 @ 12:49:55
URL: http://desbarrar.blogg.se
Postat av: Johanna

Helsinki-chocolate. Gud vilket fint namn!! :-) SUOMI, SUOMI, SUOMI!!!!!!!
Annars en väldigt fin soffa. Köper ni den så vet ni vilken plats som är min, eller? Divanen till en diva såklart! Hahahaha

2008-04-08 @ 14:26:25

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0