Träning igår

Kom på en sak....
E så stolt över mig själv. Kom iväg o tränade igår kväll. Kom ju aldrig iväg i helgen.... snyft...
Tränade benen igår o bara går o väntar på träningsvärken.

Körde på som en tok igår, men det var såååå skönt att äntligen få börja styrketräna på riktigt igen!!!!
Första gången jag tränar sen december förra året (hemma-gympan o satsbaby räknas inte... inte alls samma sak)

Älskar att träna, det är bland det bästa o roligaste som finns!!
Får sån kick av att göra det!!!

Hmmm.... e jag normal eller??? haha


Kommentarer till mig
Postat av: Anonym

God efter middag tjejen! Hoppas att du får en skön tisdag..ska du göra något skoj denna dag?

2008-04-15 @ 14:03:02
URL: http://Blondis81.blogg.se
Postat av: Sofie

Ja, du är alldeles normal.. tycker jag iallafall. Det är underbart att träna :)

2008-04-15 @ 15:52:41
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Johanna

Ja må hon leva, ja må hon leva......Grattis syster yster!!!!! Har redan sagt det typ hundra gånger,men men. Ha det gött! :-)

Bamsekramar från lillsyrran

2008-04-15 @ 16:21:38

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0