Totalt utmattad

Någon som lekte tills hon stupa av utmattning.... lille pryttan.. :-)

image133

Här ligger hon och jag o leker (ser ut som hon leker cowboy med pistol-händerna haha), sen skulle jag hänga upp tvätt och laga lunch så jag la även dit babygymet så hon kunde roa sig själv lite...

En halvtimme senare....... hihi...

image134

image135

Snacka om trött....

Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

Näää, gumsan.....hon är sååå söt. Får snart se henne. :-) Ska våga mig ut i det här skitvädret. Huga. Kommer strax syster yster! Är du laddad för lite kniiip o böj? hahhaha

2008-04-08 @ 14:36:43
Postat av: Daniel o Sofi

Supercharmig hon ser ut att vara. Hon blir ju bara sötare o sötare ju mer tid som går :)

2008-04-08 @ 18:19:26
Postat av: Sofie

Jag blir helt sjuk av att se alla dessa söta bilder på Emilia.. Vill så gärna träffa henne!! .. och dig!! :)

2008-04-08 @ 20:48:13
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Anonym

Ha en jätte skön onsdag efter middag...Ja kärlek är det bästa som finns....så söta bilder på din bebis :)

2008-04-09 @ 13:48:08
URL: http://Blondis81.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0