Sov själv i spjälsängen

Natten mellan torsdag och fredag så sov Emilia i sin spjälsäng.
Vi la visserligen ner henne först när hon hade somnat, men ändå....  :-)
Första natten vi fick sova ensamma i vår säng.

Hon var så duktig, sov från 21 på kvällen till 2 på natten i sin egna lilla säng. Sen vakna hon o ville ha mat, så jag tog henne till vår säng o mata henne, sen lät jag henne ligga kvar hos oss till 0730 (då hon vakna o ville vara uppe).

Tycker hon är så duktig som sov själv i spjälsängen.
Vi la henne även i sin spjälsäng på fredag kvällen, där låg hon o sov mellan 18-19.
Hon somnade till och med själv där fast hon var vaken när vi la ner henne.

Det är så kul med henne nu - hon är med på ett helt annat sätt. Vaken nästan hela dagarna och tittar storögt på allting o pratar för fullt.
Hon sover ca 3 timmar totalt under hela dagen och kvällen innan hon somnar in för natten.
Vaknar ca 0730 varje morgon, sover ca 2 timmar på förmiddag eller lunchtid. Och sen 1 timme till framåt middagstid. Sen är hon vaken till 20-21 nånting och sen sover hon hela natten, förutom när hon vaknar vid 3-4-tiden för att äta.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0