Somnar själv

Emilia har ingen feber längre.... så skönt!
Men eftersom hon fortfarande är jättesnorig o rosslig i halsen så håller jag mig inomhus idag me, med henne..

Roger drog iväg för ca en timme sen för att hyra 2 filmer.... men svänger förbi sin brorsa först, innan han kommer hem, för att ta en fika.

Idag har Emilia varit så duktig. Vi la henne i hennes spjälsäng för att hon skulle somna. Satte på mobilen och lämna henne där inne. Det tog max 3 minuter o sen sov hon. :-)
Hon är så duktig!

Gick o bar henne nyss också för att hon skulle somna, men hon bara gnydde hela tiden så jag provade att bädda ner henne istället.
O då minsann... då somna hon. :-)

Hon vill visa att hon är en stor tjej tydligen och att hon KAN somna själv. ;-)

image182

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0