Smyckeskurs i maj

Jag börjar nog tidigare med detta ändå....hihi...

Hittade en hemsida där de kommer hem till en, om man samlar ihop ett gäng, och har smyckeskurs.
Så jag mailade direkt iväg ett mail eller ett sms till alla vänner jag har och fråga om vilka som är intresserade.
Ska även bjuda alla på middag den dagen.
(Sedan finns det även en fördjupningskurs man kan gå efter denna kurs, skönt att ha det hemma, blir lite roligare o personligare då - som en riktigt kul tjejkväll.)

De tar 350 kr/person inklusive material och då får man behålla det man gör.
3 timmar lång och då får man introduktion och sen ska man skapa örhängen, armband och halsband är tanken.

Får se vilka som blir intresserade... hoppas så många som möjligt...kanske blir lite trångt om alla vill komma.
Blev 20 stycken inbjudna plus mig själv. haha.... vi får sitta på varann....

Synd att ni i Malmö, (Sofie, Sofi och Lotta) inte bor här uppe. Hade velat haft er med också ju. :-(
Ni får komma upp den kvällen/helgen smyckesdagen är vetja.... ;-)

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Jag har varit på en smyckeskväll en gång med mina arbetskamrater.. och efter det gjorde jag smycken heela tiden. Jättekul.. men det blir lätt dyrt :P Nu var det längesen jag gjorde nått smycke, hade varit kul o komma igång igen :) Du kanske kan inspirera mig lite i bloggen när du har gjort dina smycken :)

*kramar*

2008-04-03 @ 21:19:09
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0