Riktiga anledningen till 2 sprutor

Hahah...ja jag är verkligen förvirrad...

Pratade med syrran om att Emilia fick 2 sprutor.. hon sa att det är nytt och därför får de även den andra sprutan mot hjärnhinneinflammation nu också, utöver polio, stelkramp, m.m. - sprutan.
Så DET är det riktiga o korrekta svaret!

Jag trodde att det var sprutan om man har invandrare i släkten, men det är tydligen någon annan.

Har blandat ihop allt som Eva sa på BVC.. hon frågade om vi har invandrare i släkten och det har vi ju eftersom syrran är gift med en egyptier.
Men det var inget vi fick nu.

Vi fick bara de vanliga vaccinationssprutorna... som idag är 2 stycken.

Den sista och senaste (som gjorde så ont på Emilia) är mot hjärnhinneinflammation alltså.. ;-)

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0