Måndag

Igår när jag precis hade kommit utanför dörren, för att gå en promenad, fick jag ett sms av Olivia.
Hon tyckte det var dags o träffas igen. Håller me...var längesen nu ju...
Så vi bestämde att vi skulle träffas idag (eller igår blir det ju nu, eftersom det var i måndags).

Gick bort till henne direkt (med en liten avstickare till centrum för att lämna tillbaka en ram) och så gick vi ut på en promenad med barnvagnarna och hennes hund.
Sen gick vi hem till henne och fikade. Vi hade köpt en morotskaka var o så drack vi söder-te till.

Var så kul när vi skulle låta bebisarna hälsa på varandra....
Emilia var inte lika intresserad...men det är bra det. Hon får inte intressera sig för killar ännu...

         
Vad menar du mamma??

Fast kompisar kan man ju alltid vara!!! 
Intresset kommer väl förhoppningsvis... hon e nog för liten än så länge för att tycka att andra bebisar ska vara intressanta.

Provade att sätta henne i deras gåstol också (eftersom vi också ska köpa en sån)... såg riktigt roligt ut... höll på o skratta ihjäl mig åt både Noa o Emilia...
Det skiljer bara 3 veckor mellan dem så de är ganska lika i utvecklingen... Noa är självklart liiiiite före, men han e ju äldre också....
....fast han e kille. ;-)

Får se om Emilia o Noa blir vänner.....hoppas på det!

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0