Leverfläckar borta....

Sitter hemma hos Hanna nu o bloggar....

I morse vakna jag kl.7 när klockan ringde. Ca kvart över sju gav Emilia till ett högt superkort skrik... precis som att säga till att "hallå, kom hit nu, jag är vaken". :-)
Hon har sovit hela natten igen. Från kl.22 till 07.

Hade tid kl 0810 på vårdcentralen för att ta bort 2 leverfläckar..en på bröstkorgen och en på nacken.
Det var såna stora utstickande leverfläckar, så det var rena drömmen att få ta bort dem.

Så nu sitter jag med plåster på mig och äntligen äntligen är jag fri från dem. :-)
Ska ta bort stygnen nästa vecka på måndag eller tisdag morgon.

image131 
Fram på bröstkorgen


image132
Bak i nacken

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Minty känner jag inte igen.. Hur såg den ut, och hur smakade den? .. mint kanske? :P

2008-04-07 @ 21:41:44
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag kommer sakna dom stora, fina leverfläckarna du hade där. Buhu. Fick inte ta farväl av dem. :-D

2008-04-08 @ 14:28:18

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0