Lekparken

I torsdags var jag ute i lekparken med Linda och hennes 2 barn (mina syskonbarn) Mary och Jonathan (Totto som vi kallar honom).
Var jätteskönt vårväder ute, så vi passade på att vara ute.

Premiär-gungning i lekparken :-D

image124

Sedan avslutade vi i Centrum med att äta sen lunch vid halv 4...eller kanske tidig middag.
Emilia halvsatt i vagnen och tittade på allt runtomkring medans jag åt min hamburgare o pommes.

Var ute från tolv på dan till halv 4 på eftermiddan. Så mycket frisk luft blev det o massa sol.
Var även ute mellan halv 5 och halv 6 när vi promenerade ute....
Emilia har bara sovit mellan 1030-1230 och 1630-1730.
Sen somnade hon för natten kl.21.

Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0