Jonathan fyller 2 år!

Grattis älskade systerson! Kan aldrig tro att du fyller 2 år....

Snart växer ju Emilia om dig.... ;-) Nä, klart hon inte gör.

Du e ju så söt så det är helt sjukt....


Var på kalas hos syrran, Linda, eftersom hennes son fyllde 2 år i förrgår, söndag 30 mars.

Klockan 14 var tiden, och vi var lite försenade, 5 minuter senare än utsatt tid. :-)

O där var det nästan tomt...hihi.... endast Caroline var där med sina 2 busar..eller sina 3 busar...Olof, hennes fästman, är ju stor-busen. Hihi..

O så var Lindas man också hemma, men han stod i duschen.


Linda var iväg till centrum och hämtade två tårtor som de beställt.

Hon blev lite chockad när vi alla var där när hon kom hem. Hihi


Anledningen till detta..... vad kan det ha varit...haha..

Jo, hon hade glömt ställa fram klockan på natten mellan lördag och söndag!!!

Det tyckte jag var jätteroligt.... jag hade mina misstankar att det skulle kunna inträffa...


Kom ni ihåg att skruva fram klockan till sommartid??


______________________________________________________________

Bjöds i alla fall på massvis med kakor, bullar, chokladbollar, tårtor o läsk/kaffe.

O sen var det paketöppning.

Jonathan fick en liten fåtölj från Ikea i present av oss. Så nu kan han sitta o titta på sina barnprogram i en lyxig o skön fåtölj. Få lite privacy i sin egna fåtölj.... ;-)



Åkte hem vid 17-tiden, efter att Jonathan hade öppnat alla sina paket.



Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Jag glömde ändra klockan på mobilen.. Vaknade en timme för sent igår.. :P Så jäkla dum.. haha..

2008-04-01 @ 20:50:55
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0