Invänjning med nappflaska

Ska även försöka ge Emilia nappflaska idag.
Se vad hon säger...

Hon har vägrat när vi försökte för ca 3 veckor sen.

Men det kan vara bra att hon tar nappflaska, så jag kan ge mig ut på shoppingrunda och gå till frisören tex.
(Har inte varit hos frisören sen slutet av december, så ni förstår min längtan dit.)
Det tar ju mer än 2 timmar... och hon vill oftast äta varannan eller var tredje timme. O då får jag alltid stressa iväg om jag ska nånstans.
Samma sak med gymet, o slippa bli hemringd om hon blir hungrig.

Igår tog hon vatten ur nappflaskan i alla fall.. så det ska bli spännande att se....

Fortsättning följer.... ;)

Kramar från kossan. :-)

image238
Dessa nappflaskor har vi hittills....
Självklart en Alfons som är min favorit sen jag var barn (fick från storasyrran o hennes familj)

Kommentarer till mig
Postat av: Johanna

vår lilla gillar bambino bäst,,

onödigt vetande i know...

men ändå!

2008-05-06 @ 00:25:31

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0