Fredagskvällen

Roger var på pokerkväll igår kväll... tyvärr ingen vinst. ;-)
Så Camilla kom över hit igår med Melker.
Åt beställd mat från restaurangen Tiger i Väsby. Jag tog en Mango Chutney... supermumsig.
Sen satt vi o snacka, hade på tv:n i bakgrunden, åt lite godis som jag åkte iväg o köpte... var så sugen så jag var tvungen..hihi..o lite chips o en fanta-flaska slank ner i påsen också.

Är ingen chips-människa.. men har en svaghet för Dorritos - med smak sweet chili pepper. Supergod smak!
Har ni aldrig ätit det, så köp det! Inte alla butiker som har det dock..

image206

Klockan 1 åkte de hem. O jag hoppa i säng vid 2.

Emilia somnade redan strax efter 20 igår kväll. Så jag fick massa egentid den kvällen. Jag bytte om till pyamas, gav henne alvedon eftersom hon hade feber (troligen efter sprutorna) och gav henne mat. Sen bytte vi blöja eftersom det vart fyrverkeri däri... hihi... o sen fortsatte vi äta lite till.
Efter det såg jag på henne att ögonen höll på att gå ihop, så jag bar henne till hennes spjälsäng.. o där somna hon! :-D


Kommentarer till mig

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0