4 underbart mysiga bilder

image156
Snygg i profil......

image157
Jag lyssnar....mmm... förstår precis vad du menar......

image158
Kan du inte ta liiiiiiite närmare???

JOOOO....VISST KAN JAG DET....HIHIHI

image159
Vilken ögonfärg har jag egentligen???

Läskigt det blev för ögonen, alldeles suddig bild....

Kommentarer till mig
Postat av: Tess

vilka fina bilder!
& listan i förra inlägget stämmer ju bara SÅ bra, hahaha =) kommer tex ofta på mig själv med att rulla kundvagnen fram och tillbaka fastän inte noah sitter där;)
noah fick sin första tand 1 april, inte så länge sen! jag ammar, fast noah äter gröt en gång om dan och en smakportion en gång om dan..
som tur e kom andra tanden oxå därnere, hade varit värre om den kommit däruppe så han kunnat bita mig ordentligt! ;)
verkar som om det e tänder på g för emilia oxå, noah dreglade jättemycket precis innan..
ha en fin helg! kram

2008-04-11 @ 16:18:00
URL: http://leonitanova.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0