Premiär torsdag 18 oktober!!!!!

Nu när Sofie varit så snäll o hjälpt mig designa bloggen, så måste jag ju lyfta rumpan ur vagnen o skriva lite också. :-)
Vad skriver man i en blogg??????

Jag kan nästan förutspå vad min blogg kommer innehålla..mycket gravidsnack till o börja med som sen går över till bebissnack och barnsnack. Vad sägs om det??? Kan nog trötta ut en hel del, men kanske roa några också ;-)

Jag vill ju ha med en bild, för annars kan det se så tråkigt o tomt ut.....så jag börjar med att lägga in en bild på min mage...... vad var det jag sa??? Gravid-snack... hihi...

                                                              
                                                            bebbens gömställe
                                               
Är i vecka 26 på bilden, så den är inte så uppdaterad. Är i vecka 28 nu.
Ska man kanske ha lite mer aktuella bilder häri.....nä det måste jag bättra mig på. Är ju så dålig på att dra fram kameran...

Vi har precis varit ute idag på en power-walk, grymt jobbigt!! Vi gick i 25 minuter o jag var helt färdig o R (min sambo) han suktade efter en 2 km lång trappa.... haha... liiiiiite skillnad.
Fast jag har ju en stor kalaskula o bära på också.....vi skyller på det, eller hur???

Nu ska vi dricka te o äta rostade mackor med marmelad...mums mums....

Kram på er

O en jättekram till Sofie, för att du skapade min blogg-design. Tack, tack, tack vännen!

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Åh äntligen!!! :) Jag förväntar mig mer än ett inlägg i veckan.. Börjar du bara skriva här så är du snart fast! Önskar att jag fick träffa dig o din stora mage.. du är alldeles säkert supersnygg kan jag tänka mig :) .. med brännmärket på magen me, gud så gulligt hihi.. *puss*

2007-10-23 @ 20:29:56
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Sofie

oj, ser att din klocka går fel här :P .. det måste jag ju ändra..

2007-10-24 @ 21:17:52
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Carola

Hej Sofie.

Du får gärna hjälpa mig att ställa klockan rätt. Kommer du ihåg lösenordet??
Får maila dig i så fall.

Ni får komma upp snart o hälsa på. Antingen innan eller efter att bebben kommit. Så kommer vi säkert ha dop i vår, så då måste ni komma.
Miss you.

kram kram

2007-10-26 @ 23:54:30
URL: http://mynemeislola.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0