ÄNTLIGEN HELG!!!!!!!!!!!!

Den efterlängtade fredan är äntligen här!!!!!
Har längtat till helgen sen jag vakna i måndags morse.....

Var inne på en kompis blogg, och såg en såååå rolig bild. haha.... såhär får vi hoppas att jag inte blir som mamma. Då är det riktigt illa....
Fick jag sno den av dig Sofie?? Hoppas det inte gjorde något. ;-)



Var hos barnmorskan i morse o lämnade urinprov. Har fått förvärkar, och hon ville kolla så jag inte har urinvägsinfektion. För då kan förlossningen starta tidigare....det vill jag inte. Den ska komma när den är beräknad 15 januari 2008 o födas på Danderyd sjukhus.
Vi ska ju ha en 08:a i dubbel bemärkelse. :-)

Ligger o tittar på "Mia och Klara" som går på SVT. Sjukt roligt är det!! Det måste ni se om ni har missat det.

Såg ni Idol idag??? Buhu, min favorit åkte ut.
Lite lustigt egentligen....i första avsnittet av idol var Amanda min favorit och Evelina en som jag tyckte skulle åka ut.
Men idag så är Amanda den som jag tycker ska åka ut.... hon är så livlös i ansiktet o tråkig på scen....o så är Evelina min favorit!! Tänk vad det kan vända för en.....

Ska snart krypa ner i sängen. Trött, trött, trött......

                                  
                                                                    Trötter

Kommentarer till mig
Postat av: Sofie

Oj, så paff jag blev när jag såg att du uppdaterat här :) Självklart fick du sno bilden.

2007-10-30 @ 19:45:22
URL: http://jagmigminmitt.blogg.se
Postat av: Carola

Hihi.... nu chocka jag dig allt...hihi

2007-10-30 @ 22:03:52
URL: http://mynemeislola.blogg.se

Skriv din kommentar här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Din E-mail: (publiceras ej)

Har du en blogg?:

Detta vill jag säga:

Trackback
RSS 2.0